Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Beautytest Box Μαρτίου!

       Αφού διάβασα διάφορα σχόλια για το συγκεκριμένο κουτί και είδα και κάποια βίντεο αποφάσισα και παράγγειλα και το δικό μου. Και πέρνούσαν οι μέρες και... τίποτα! Έστειλα mail στην εταιρεία και είχα απάντηση την ίδια μέρα! Άψογη εξυπηρέτηση! Τελικά ενώ από την beautytest box το κουτί μου είχε φύγει την επομένη της παραγελλείας, από λάθος της εταιρείας κούριερ δε το είχα λάβει. Αφού μίλησα με την κούριερ την επόμενη μέρα παρέλαβα το κουτί μου... Το συναίσθημα που νιώθεις την ώρα που ανοίγεις το κουτί με αγωνία να δεις τι περιέχει μπορεί να συγκριθεί με αυτό που νιώθουν τα παιδιά, όταν ανοίγουν το δώρο του Άγιου Βασίλη! Και το κουτι που παρέλαβα ξεπέρασε κάθε προσδοκία μου! Δείτε τι έλαβα:
  • Sans Soucis ST. JONH'S WORT 24-ωρη
    Πρόκειται για μία κρέμα προσώπου με σπαθόλαδο,  χωρίς parabens και mineral oils.  Δεν ήμουν σίγουρη για το πότε θα τη δοκίμαζα, αλλά επειδή χρησιμοποιώ πολύ το σπαθόλαδο ήξερα ότι δε θα πήγαινε χαμένη. Ξαφνικά το πρόσωπο μου γέμισε σπυράκια τα οποία αν και μικρά με πονούσαν (να σημειώσω ότι κάνω μια θεραπεία σε δερματολόγο γιατί έχω καφέ σημάδια από τον ήλιο).  Έτσι αποφάσισα να παραλείψω το βραδινό κομμάτι της θεραπείας και να χρησιμοποιήσω αυτή την κρεμούλα. ΘΑΎΜΑ! Όχι δεν εξαφανίστηκαν μαγικά τα σπυράκια ΑΛΛΑ... ειχαν φύγει οι κοκκινίλες, είχε πάψει να με πονάει το δέρμα μου, είχε ηρεμήσει...
  • Υδρολιπιδική κρέμα ποδιών Gewohl
    Είναι μία κρεμούλα που μαλακώνει τα σκληρά σημεία των ποδιών. Σίγουρα πολύ χρήσιμη τώρα το καλοκαίρι που θα αρχίσουμε να φοράμε πεδιλάκια. Η Gewohl είναι μια εταιρεία που κυκλοφορεί στα φαρμακεία όποτε δε πιστεύω να πάει κάτι λάθος.
  • Λοσιόν σώματος Greenyard
   Περιέχει αγνό παρθένο ελαιόλαδο από την Κρήτη, αμαμελίδα και χαμομήλι. Αν και το άρωμα της δε λέει πολλά (αναγράφει στη συσκευασία ότι δεν περιέχει αλλεργιογόνα αρώματα), είναι αρκετά ενυδατική, μη λιπαρή και το μπουκάλι έχει το τέλειο travel size.
  • Gerard's VATA OIL αμπούλα για τα μαλλιά
   Πρόκειται για μία αμπούλα που τη βάζεις στα μαλλιά σου 20 λεπτά πριν λουστείς και δηλώνει πως φροντίζει το δέρμα και αναζωογωνεί την τρίχα. Δεν είχα χρόνο να τη δοκιμάσω. Όταν το κάνω, θα σας πώ εντυπώσεις.
  • Gerard's Silver Line scrub
   Είναι ένα αρκετά καλό απολεπιστικό προσώπου. Κάνει τη δουλειά του.
  • Olivia σαπούνι για το σώμα
   Πρόκειται για ένα φυτικό σαπούνι με αγνό ελαιόλαδο. Το έχει βολευτεί ο άντρας μου για να πλένει τα χέρια του (δεν χρησιμοποιεί ποτέ του κρεμοσάπουνο).

   Όπως καταλάβατε τα προιόντα που παρέλαβα μου άρεσαν πολύ. Είναι το είδος των προιόντων που χρησιμοποιώ και όσα έχω ήδη δοκιμάσει με ικανοποίησαν πλήρως. Θεωρώ ότι τα χρήματα που έδωσα δε πήγαν χαμένα και σίγουρα θα το ξαναπάρω.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου