Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Να 'μαι κι εγώ!



Καλημέρα! Είμαι η Αθηνά και αποφάσισα να δημιουργήσω αυτό το blog με διττό σκοπό. Ο πρώτος είναι να λειτουργήσει σαν ένα είδους προσωπικού ημερολογίου (δεν ξέρω αν σας έχει συμβεί, αλλά συχνά αγοράζω ένα προϊόν που είχα πάρει στον παρελθόν, και τότε θυμάμαι γιατί δεν το είχα ξαναπάρει). Ο δεύτερος λόγος είναι να μοιραστώ μαζί σας τη γνώμη μου για διάφορα προϊόντα. Προσωπικά παρακολουθώ διάφορα blog ελληνικά και ξένα και κατά καιρούς  με έχουν βοηθήσει στην ερεύνα αγοράς πολλών προϊόντων. Σε αυτό το blog,  λοιπόν, θα σας λέω τη γνώμη μου με τον ίδιο τρόπο που τι λέω στις φιλές μου και στους γύρω μου. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις κοσμετολογίας, αισθητικής και μακιγιάζ και ότι θα παραθέτω καθαρά την προσωπική μου άποψη όπως αυτή διαμορφώνεται από τις προσωπικές μου προτιμήσεις, τις ιδιαιτερότητες μου και την ψυχολογία μου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου